joi, 19 iulie 2012

Cum sa iti discretitezi munca usor

în primul rând trebuie sa va anunţ dragul meu cititor că am decis sa mă duc la nutriţionist. Am 1.74 si 84 kg. Nu foarte mult după părerea mea, dar nu îmi place că acele kg s-au pus pe burtă şi nu prin alte părţi. Am intrat in cabinetul nutritionistului si dupa ce m-a analizat cu un scanner, cu cantarul, cu metru si cu centimetru, a tras concluziile. Însă primul lucru care l-a spus a fost că trebuie să iau nu ştiu ce pastile de Garsinia care se dau la 160 ron prin reţeaua Forever. Din momentul ăla s-a rupt filmul, nici nu prea a mai contat ce a zis după. Nu ştiu dacă ce a zis după e bine sau nu, nu mă mai interesează, fiindcă dacă cineva îmi recomandă să cumpăr nu ştiu ce dintr-o reţea mlm din care face parte, din start şi-a discreditat toată munca. Oare aşa de foame o fi în lumea medicală? Întreb asta pentru că uitându-mă eu cum funcţionează acest forever, constat că e un mlm special, preponderent adresat doctorilor, ca ei, doctorii, sa distribuie chestiile lor. Mai mult, am constatat că sunt şi mulţi medici pediatri în reţeaua lor şi aceştia recomandă activ preparatele Forever. Cum să faci aşa ceva, să dai nişte preparate, netestate ca şi celelalte medicamente unor copii? Unde mai pui că sunt şi scumpe al dracu. Cică eu trebuie să iau 70 pastile dintr-un anume comprimat de garsinia cu magneziu, calciu şi crom. Aceste pastile mă costă cică 160 ron, dar ce sunt nebun? O scrie prost pe moaca mea? Eu, conform chiar analizelor din cabinetul nutritionistului, nu am nevoie de minerale, dar dacă tot sunt cică lasă ca e bine să fie ma refer la calciu şi magneziu. Cică cromul mă ajută să nu mai am poftă de dulce, care poftă de dulce că eu nu simt aşa ceva, nu mănânc dulciuri şi glicemia mea stă constant între 60 şi 80. Rămâne garsinia, care toată lumea o laudă că e super pentru slăbit. Citesc şi eu puţin despre ea şi constat ce: Ingredientul activ la Garsinia este acidul citric hidroxilizat, pe româneşte, după părerea mea, vitamina C. Păi nene, vitamina C iau cu 2 lei de la peny market şi rezolv problema dacă aşa trebuie. Deci am rezolvat, spunem pa Garsinia şi forever. Şi consider că am pierdut 70 lei cât m-a costat consultaţia la nutriţionist.

2 comentarii:

Ana spunea...

Radule, credeam ca doar femeile au obsesia greutatii. Dar tot e bine ca ai decis sa nu iei chestiile alea.
Totusi, slabire usoara si sa imi zici si mie ce decizi sa faci ca si eu am cateva kg de dat de pomana.

black ares spunea...

Crede-ma draga Ana ca si eu tot din cauza unei femei slabesc.
Si anume mama mea care ma bate la cap ca sunt supraponderal si ca o sa mor de tanar daca continui asa.
Sincer eu nu eram foarte convins ca trebuie sa slabesc fiind ferm convins ca cel mai repede slabesc muschii si nu grasimea si ca nu o sa mai fiu in stare sa car butelia dupa acest efort de slabire, dar astept la cotitura momentul cand voi spune senin sa schimbe altcineva butelia ca eu nu mai pot sa o ridic.

In alta ordine de idei ma cam sperie unele palpitatii pe care le am din ce in ce mai des semn ca inima nu e obisnuita sa duca surplusul si ca rezistenta la efort a scazut si sper ca prin acest sistem sa reusesc sa scap de acele palpitatii.