miercuri, 25 iulie 2012

Regim de slabit - ziua 6

ziua 6, o zi importantă. Lucrurile se schimbă şi iau o nouă întorsătura. După primele zile în care lucrurile au fost statice, urmează o serie de 11 zile în care lucrurile efectiv o iau razna.

Ieri m-am întors la pranz înapoi la carnea de curcan, iar rezultatele nu au încetat să apară. Practic am ajuns la concluzia că a fost o greşeală să mănânc ton în conservă. Deşi nu scrie pe etichetă, se pare că pun o mulţime de tâmpenii în el, tâmpenii care te fac să te îngraşi.

Seara, evident am gustat celebra deja supă de legume, supă căreia cred că o să ii duc dorul.

Regim de slabit - ziua 6

Vă povesteam ieri că am greşit măsurătorile, aşa că astăzi am fost mult mai atent, să nu mai greşesc ceva.
Cântar oficial ieri 83,1 kg, cântar oficial astăzi 82,4, deci am reluat scăderea de 700 grame pe zi, ceea ce mă face să mă găndesc la ce dracu or fi pus aia în conserva de ton. Cert lucru e că nu mai mănânc conservă de ton niciodată.

Regimul de astăzi se compune din următoarele:

  1. Mic dejun: 200 grame de iaurt cu 2% grăsime.
  2. Prânz: 300 grame de legume (fără cele interzise şi fără cartof) la care se adaugă 80 grame de brânză de care o fi, dar să nu fie nici prea grasă, nici prea sărată.
  3. Cină: La cină, ca şi la micul dejun, avem 200 grame de iaurt 2% grăsime.

Am luat un iaurt de 150 grame şi l-am mâncat în dimineaţa asta, apoi am mai desfăcut unu şi am mâncat 50 grame din el.
Nu am găsit încă cutiuţe de 200 grame şi dacă tot am iaurt în casă, am zis să fac aşa.

Pentru prânz îmi pregătesc un festin:

  1. 50 grame de dovlecei la grătar;
  2. 50 grame de morcov la grătar;
  3. 50 grame de ceapă la grătar;
  4. 150 grame de salată de roşii cu castraveţi şi ardei;
  5. 80 grame de brânză;

Vă anunţ mâine dacă am reuşit să menţin acest meniu, sau am făcut altfel.

Pentru seara, voi combina iarăşi nişte iaurturi, pentru că probabil nu voi avea timp să ajung la cumpărături să caut iaurturile de 200 grame.

Pentru astăzi atât, să aveţi o zi frumoasă şi vă aştept mâine la încă o zi de regim.

Niciun comentariu: