marți, 31 iulie 2012

Regim de slabit - ziua 11

Ieri v-am cam lăsat fără regim. Vă ofer scuzele mele pentru asta, dar recuperăm astăzi.

Ziua 11, o zi iarăşi ciudată, deoarece nu am mâncat nimic interzis, m-am îngrăşat. O zi în care demontez a nu ştiu câta oară mitul mişcării.

Meniu pentru regim de slăbit - ziua 10

Duminică, după micul dejun format din 150 grame de somon la grătar, am fost pe plajă. Mi-am luat un fotoliu şi am stat toată ziua acolo.

La prânz am cules de la o cârciumă din prejur un somon la grătar şi l-am mâncat liniştit pe malul mării.

În jur de ora 4 după amiază am ajuns pe acasă şi m-am odihnit după ziua obositoare pe plajă.

Cu ocazia asta am spulberat, din nou, un mit pe care îl aud vehiculat şi anume că mişcarea ajută la nu ştiu ce. Ajută pe dracu. Am înotat toată ziua de duminică, am făcut tot felul de tumbe în apă şi rezultatul? O să îl vedeţi puţin mai jos.
În altă ordine de idei, se pare că regimul, aşa cum îl bombăn eu, face totuşi ceva. Înainte să încep, dădeam două lopeţi la înot şi mă apuca oboseala şi gâfâitul. În plus nici viteza de deplasare nu era foarte mare. Duminică am băgat un înot viteză ceva de speriat, fără să îmi dau seama, doar când m-am trezit singur în mijlocul mării am înteles că mă deplasasem mai mult decât credeam. Dar cum nu eram obosit de loc, am luat-o în direcţia opusă şi am mai băgat un sprint.

Regim de slăbit ziua 11

  • Cântar oficial ieri: 80,8 kg;
  • Cântar oficial astăzi: 81.0 kg;

Se pare că merg ca la horă, 200 grame înainte şi 200 grame înapoi.

După cum probabil bănuiţi, în această zi nu se schimbă nimic, este ultima zi din seria celor 3 de peşte, aşa că meniul pentru această zi va fi mic dejun, prânz şi cină 150 grame de peşte la grătar.

Ok, atât despre ziua 11, trecem la ziua 12.

Niciun comentariu: