luni, 23 iulie 2012

Regim de slabit - ziua 4

Ziua 4, mă aşteptam ca lucrurile să devina din ce în ce mai rele, dar se pare că soarta tinde să ma surprindă.
Am făcut ieri deja bine cunoscuta salată, salată care conţine 250 grame de legume şi 100 grame de carne de curcan, dar nu am reuşit să o termin.
Dacă în zilele anterioare pur şi simplu devoram acea salată, lingând la propriu şi farfuria pentru a nu pierde niciun gram, ieri, pe la jumatea porţiei deja mă forţam să mănânc, nu mai intra.
Am decis să cumpăr şi garcinia cu crom şi să înghit, dar evident nu am luat de la Forever, cea care costă 160 ron, ci am luat de la un magazin naturist, de la pronatura (care sper să nu fie tot un fel de forever, deşi după unele indicii aşa pare, vă povestesc eu ce şi cum), dar măcar aici Garcinia cu crom costă 15 ron cutia de 30 pastile, adică întregul tratament mă va costa 30 lei.
Aceeaşi senzaţie am avut-o şi la mâncarea de seară, la cele 300 ml de ciorbă.

Regim de slabit - ziua 4

Probabil vă aşteptaţi deja la ce urmează, deoarece în ziua anterioară v-am spus că până marţi - miercuri nu se întâmplă nimic interesant în meniu.
Mai întâi, aşa cum v-aţi obişnuit dragul meu cititor, refereintele:
Cântarul oficial al zilei anterioare 83,4 kg, cântarul oficial al zilei de astăzi 82,7 kg. Scăderea nu e prea mare, dar scade cifra psihologică, e frumos sa vezi în fiecare zi; 85 - 84 - 83 - 82. Numai că mâine cred că nu o să văd o astfel de scădere, scăderea constantă fiind de 700 grame, înseamnă că mâine voi vedea 82,0 kg pe cântar.
Ce este interesant e că nutriţionista mi-a zis că în primele 5 zile voi da 4 kg jos şi se pare ca are dreptate, până marţi voi ajunge la 81 kg de la 85 kg.
Acum să vedem dacă îşi atinge şi următorul target şi anume ca în primele 15 zile să dau jos 8 kg.
Regimul zilei de astăzi este ca şi cel de ieri, iaurt de 150 grame cu 2% hgrăsime la micul dejun, carne de curcan 100 grame cu 250 grame de legume, iar diseară va fi încă o porţie de supă cremă de legume.
Ce este deosebit, e faptul că de azi am început să iau garcinia cu crom, cate una inainte de fiecare masă. Ar fi fost interesant să văd cum merge fără adjuvanţi regimul, dar gagica aia a zis că am metabolismul încetinit şi mi-a vârât îndoiala în suflet. Deşi ştiu că aşa lucrează marketingul, nu am de unde să ştiu dacă nu o fi spus adevărul. Aşa că, voi lua aceste garcinia cu crom care activează metabolismul cică.
Oricum dacă a fost doar marketing, marketingul ei nu şi-a atins efectul, deoarece nu am cumpărat de la ea.
Lucrul de care mă tem, e să nu dau naibi în vre-o criză de hipoglicemie, pentru că la mine glicemia e ceva care stă pe la 70 la analize şi cromul ăla cică e hipoglicemic.
Uraţi-mi succes şi rămâneţi alături să vedeţi cum mă transform într-un slăbuţ. După aceea o să ţin şi un serial despre cum am pus toate kg alea la loc.

Niciun comentariu: