sâmbătă, 21 iulie 2012

Regim de slabit - ziua 2

Ziua de ieri a trecut fără prea mari incidente. După alarmările nutritionistei ar fi trebuit să simt eventual stări de rău şi alte chestii, dar eu mă încăpăţânez să nu le simt.
Aşa cum preconizam, ieri la prânz am făcut o salată din roşi, castraveţi, ardei, în cantitate de 250 grame la care am adăugat nişte carne de curcan, de pe nişte pulpe inferioare, în cantitate de 100 grame.

Regim de slabit - ziua 2

Regimul de astăzi este similar cu cel de ieri, practic nu exista nicio modificare. Pentru referinţă, ieri aveam 85.2 kg, astăzi, la cântarul oficial, 84,1 kg.
Asta pe nemâncate, probabil că, cu ceva în burtă atârn puţin mai mult.
M-am trezit la 6 fără zece, am aşteptat până la 6:20 când am mâncat iaurtul in cantitate de 150 grame. Apoi am purces la facerea cafelei neîndulcite.
Pentru prânz am rămasă de ieri 100 grame de pulpă de curcan pe care o voi face din nou salată.
Mă bucur că sunt totuşi rezultate, însă să vedem cât or să ţină acestea. Printre altele am constatat un nou subiect pentru rubrica mea de afaceri legal ilegale şi, dacă o să am timp şi puteri, sper să îl pot scrie pentru marţea aceasta.

Vă multumesc pentru susţinere şi rămâneţi aproape să vedeţi, sau să vedem cum evoluează lucrurile.

Niciun comentariu: