sâmbătă, 28 iulie 2012

Regim de slabit - ziua 9

Ziua 9, ziua lucrurilor triste. Regimul se schimbă din nou, iar eu m-am îngrăşat în loc să slabesc. Cum şi de ce? Rămâne să aflăm, dar să detaliem.

Meniu regim de slabit - ziua 8

Ieri m-am ţinut de meniu, iaurt dimineaţa şi seara, iar la prânz am bagat nişte legume la grătar, asociate cu nişte salată de crudităţi şi cu nişte brânză.

Zilnic beau cafea pe care o îndulcesc cu o linguriţă de zahăr. Alaltăieri, fiindcă era prea amară, am îndulcit-o cu doua linguriţe de zahar. La cântar nu s-a văzut nimic, drept pentru care am considerat ca pot să stau liniştit la două linguriţe de zahâr.

Ieri am făcut cafeaua obişnuită cu două linguriţe de zahăr, dar fiindcă timpul trecea, am mai făcut o cafea, fără cofeină, cu o linguriţă de zahâr. Deci s-au strâns 3 linguriţe de zahâr, lucru pe care îl am primul în vizor pentru motivul stagnării, ca să îl denumim frumos.

Regim de slăbit - ziua 9

  • Cântar oficial ieri 81,0 kg;
  • Cântar oficial astăzi 81,2;

Se observă o creştere cu 200 grame faţă de ieri, ceea ce este supărător. Poate faza cu zahărul o fi de vină, sau poate e o chestie normală şi pentru aia regimul se schimbă astăzi.

Intrăm astăzi în cea mai grea serie de 3 zile, cea mai grea deoarece cantitatea de mâncare este cea mai mică de până acum, dacă însumăm gramajul şi nici la capitolul calorii nu pare să stea mai bine.

Regimul de azi este:

  1. Mic dejun: 150 grame de peşte;
  2. Prânz: 150 grame de peşte;
  3. cină: 150 grame de peşte;

Astăzi voi fi temerar, mă voi duce la plajă.
Până acum, de la începutul regimului, am evitat pe cât posibil să ies din casă, de frică să nu mi se facă rău pe undeva din cauza diverşilor factori.
Astăzi voi merge la plajă, fiindcă trebuie să mă întâlnesc cu nişte parteneri de afaceri şi mi-e cam frică.
Pe lângă partea cu răul, mai e că datorită regimului am un program.

  • Mic dejun la ora 6,
  • prânz la ora 12;
  • cină la ora 6;

Deci la orele alea trebuie să fiu acasă, sau undeva unde să pot mânca exact gramajul din regim. De aceea preferam să nu ies. Azi, o să văd ce pot face. Având totuşi în vedere că regimul e compus doar din 150 grame de peşte, probabil că voi găsi pe undeva, pe la vreo cârciumă, 150 grame de peşte.

În dimineaţa asta m-am trezit, am înghiţit Garcinia cu Crom, apoi am aşteptat jumate de oră să iau micul dejun. Vă mai amintiţi probabil că am cumparat un somon de 2.5 kg, aşa că la micul dejun astăzi am servit 150 grame din el la grătar. A fost superb şi abia aştept următoarea masă când o să mănânc următoarea porţie.

Acu mă pregătesc să plec la Eforie Nord, la întâlnire.
Am fost de atâtea ori zilele astea în acea staţiune încât cred că în curând mă mut acolo definitiv.

Vă multumesc pentru atenţia de astăzi şi vă aştept şi mâine să slăbim împreună, sau, mă rog, eu să slăbesc şi voi să vă amuzaţi pe seama strădaniilor mele.
pa.

Niciun comentariu: