marți, 31 iulie 2012

Regim de slabit - ziua 12

Ziua 12, ziua în care peştele pleacă să înoate, legumele se întorc în forţă, iar eu trec de la o stare la alta după cum evoluează şi regimul ăsta pârdalnic.

Ieri am servit 150 grame la grătar de somon, la prânz am făcut alte 150 grame, dar la aburitor, iar seara m-am reîntors la grătar deoarece peştele la aburitor fără o garnitură ceva şi fără un sos nu este foarte interesant.

Între masa de prânz şi cea de seară am fost la Cărtureşti să beau un ceai alb şi să ascult nişte muzică bună. Cânta Andrieşi la discurile lor lucru ce mi-a amintit de viaţa mea la Bucureşti şi de prietenii cu care am locuit acolo şi am lucrat acolo.

Regim de slabit - ziua 12

  • Cântar oficial ieri: 81,0 kg;
  • Cântar oficial astăzi: 80,7 kg;

O slăbire timidă, înceată şi fără substanţă. Dar totuşi e o slăbire ceea ce înseamnă că meandrele acestea ţin acum mai de grabă de lupta organismului cu regimul, decât de ceea ce consum eu. Nutritionistul m-a asigurat că în primele două săptămâni o să dau jos 8 kg, iar eu nu ştiu când o să se întâmple asta deoarece în două zile se împlinesc 2 săptămâni şi eu abia am dat jos 5 kg şi nici alea complete. Dar probabil că regimul din aceste ultime 3 zile va face minunea.

Urmează o nouă serie de 3 zile.

Regimul de astăzi este format din:

  1. Mic dejun: 350 grame de legume;
  2. Prânz: 350 grame de legume;
  3. Cină: 350 grame de legume;

În dimineaţa asta mi-am făcut o salată din roşii, castraveţi, ceapă, ardei, salată iceberg, toate aruncate într-un bol.
La prânz am de gând să respect aceeaşi reţetă şi poate şi pentru cină.

Vom vedea astăzi în ce formă voi face mâine meniul, dar deocamdată, astăzi, mâncăm salate.

Vă mulţumesc că aţi citit şi azi, aveţi grijă de kilogramele voastre în plus şi ne recitim mâine ca să vedem cum evoluează lucrurile.

3 comentarii:

silavaracald spunea...

Vad ca o iei foarte in serios. Si ca se vad rezultatele, desi nu atat de spectaculos pe cat credeai la inceput.
Keep going! :)

coolnewz/ratatouille spunea...

iti urmaresc atent maratonul si iti tin pumnii! Pe de alta parte eu sunt de parere ca o slabire mai domoala este si mai ... trainica! Depinde ce faci dupa ce termini maratonul ca sa nu pui la loc. Oricum, eu sunt la 88, asa ca privesc cu jind catre 80! :)

black ares spunea...

@slvc: Mai, nu e numai greutatea, aproape ca ma declar multumit cu cat am slabit.
E vorba ca ma misc altfel, gandesc altfel, totul e altfel.
Nu stiu ce s-a intimplat, dar si chef de munca mai mare am.
Ceva s-a modificat si se pare ca in bine.

@coolnews: stai sa vezi cand oi ajunge la 75 cum o sa fie.
Mai, cica dupa nu o sa fie asa drastic, dar o sa fie altfel.In principiu nu voi mai avea voie sa mananc mai mult de 400 grame de mancare la o masa si nici sa mananc intre mese si nici sa mananc neregulat si multe altele.
In rest nu vor fi oprelisti, dar pana atunci, dupa luna de regim drastic, mai urmeaza 3 luni de contracarare a efectului yoyo.
Deci mai am de munca.