duminică, 22 iulie 2012

Regim de slabit - ziua 3

Salutare dragul meu cititor.
Ieri am muncit din greu ca să nu mă găndesc la eventuală foame. Am realizat că din 2008 nu am mai programat cu atâta sârg, deci tot răul în spre bine cu acest regim, devin mai hotărât să fac treaba.
Aşa cum deja anunţam ieri, regimul pentru ziua trecută s-a compus din iaurtul la micul dejun, o salată de roşi castraveţi şi ardei în cantitate de 250 grame şi 100 grame de pulpă de curcan.
Aseara am mai turnat încă 300 grame de supă cremă de legume. Este interesant că nu simt foame, adică doar dimineaţa când mănânc doar un iaurt e puţin mai nasol, în jur de ora 11 mi se face niţel foame, dar nu tragic şi pe zi ce trece e din ce în ce mai puţin.

Regim de slăbit - ziua 3

Să ştim de unde plecăm:
Ieri la cântarul oficial aveam 84,1 kg, astăzi la cântarul oficial 83,4 kg.
Regimul de astăzi este la fel cu cel de zilele trecute. Aşa că m-am trezit dimineaţă la 5:38, am aşteptat cele 30 de minute şi mai bine de la trezire şi am purces la înghiţirea a 150 grame de iaurt de 2% grăsime la 6:16.
Pentru prânz voi găti din nou o salată din roşi castraveţi, ardei şi 100 grame de curcan, iar pentru seară taman ce am făcut o nouă cradiţă de supă cremă de legume.
Vă mulţumesc dragul meu cititor că eşti alături de mine şi te invit să citeşti în continuare, deoarece, după ziua de marţi lucrurile devin şi mai interesante.

Niciun comentariu: