duminică, 29 iulie 2012

Regim de slabit - ziua 10

Ziua 10, ziua în care peştele este la putere, în care eu mă desfăt ca un barosan şi în care scăderea se reia, timidă, dar se reia şi în care descopăr de ce am stagnat (ca sa o numim frumos din nou).

Meniu pentru regim de slabit - ziua 10

Ieri, aşa cum v-am zis, am fost la plajă. Nimic naşpa nu s-a întâmplat, niciun monstru marin nu mi-a mâncat capul, nicio gagica nu s-a lăsat cucerită de frumosul eu şi, după cum probabil v-aţi dat seama, nu mi s-a făcut rău.

Am fost la plajă cu un grup de nehotărăţi, iar eu cum sunt o persoană hotărâtă, la 12 am plecat acasă, aşa că nu am mai fost nevoit să mănânc pe la cârciumă, ci mi-am mâncat porţia de peşte acasă, din somonul meu.

Seara, cam tot aşa, din acelaş somon am mai halit o halcă.

Vă povesteam ieri de bănuiala cu zahărul, e senzaţional cum te poţi prinde la regimul ăsta cum stau lucrurile, bine înţeles, cu preţul stagnării şi pierderii pentru o zi a programului. Ieri am făcut o cafea fără cofeină cu o lingură de zahâr, iar pe plajă am mai băut o cafea cu cofeină în care am turnat ambele pliculeţe de zahâr. Nu ştiu cât înseamnă zahărul ăla în linguriţe, dar o să vedem imediat rezultatele.

Una peste alta, plaja a fost foarte mişto, iar marea super tare. Nişte valuri mari şi spumoase, încât toată marea avea o culoare a laptelui. Valurile erau atât de mari, încât la mal, acolo unde apa îţi ajunge de obicei la genunchi, apa urca constant până la umeri. Deci nu puteai să pleci foarte departe de mal. Frumos era că mai venea câte un val mare, te lua pe sus, şi ajungeai pe mal precum balenele şi trebuia să stai să îţi revi şi apoi să intri la loc în mare, dacă nu venea ea să te tragă înapoi.

Regim de slăbit - ziua 10

  • Cântar oficial ieri: 81,2 kg;
  • Cântar oficial astăzi: 80,8 kg;

Deci se vede o scădere de 400 grame, datorată în parte schimbării regimului, dar şi reducerii cantităţii de zahâr. Mâine o să revin la cantitatea de o linguriţă de zahâr pe zi, să văd cum se schimbă lucrurile.

Regimul de astăzi e ca şi cel de ieri, mic dejun, prânz şi cină, câte 150 grame de peşte.

În dimineaţa asta am scos nişte somon afumat, nu ştiu dacă am voie, nu ştiu dacă o să păţesc ca şi cu conserva de ton, dar l-am mâncat.

Azi, mă duc iar la plajă, altă întâlnire, alte distracţii. Voi fi în zona Malibu din mamaia, de la pescărie. Habar nu am unde voi mânca la prânz, dar vă anunţ eu mâine cum exact a fost meniul de azi.

La cină, evident, somonul meu abia aşteaptă să mai fie niţel ciopârţit.

În speranţa că scăderea o să continue, că voi mai slăbi ceva, nu de alta, dar doar pentru atât nu îmi trebuia nutritionist, vă las astăzi cu treburile voastre şi vă aştept mâine, să mai dăm ceva grame jos împreună, sau mă rog, ştiţi voi.

Niciun comentariu: