marți, 14 august 2012

Regim de slabit - ziua 26

Ziua 26, o zi în care începem să ne mișcăm din nou, o zi în care munca e iar la putere, dar de data aceasta pe niște baze mai mici.

Meniu pentru regimul de slabit - ziua 25

Ieri am încercat să respect regimul. Garcinia din dotare s-a terminat la ziua 24, iar ieri am resimțit efectele lipsei ei, imediat după masa de prânz îmi era o foame teribilă. Am crăpat la ceaiuri în mine doar, doar mi-o trece.
Dimineață am mâncat pepene cu ou, la prânz am mâncat curcan cu salata de roșii, castraveți, ardei iar seara, cum nu mai aveam supă, am mâncat 80 grame de brânză cu 250 grame de salată de roșii, ardei și salată iceberg.

Regim de slabit - ziua 26

  • Cântar oficial ieri: 78,4;
  • Cântar oficial astăzi: 78,1;

Clar și concis, am aplicat ce am învățat și rezultatele se văd. Adică curcanul își arată roadele.

Regimul de astăzi va fi unul format din curcan cu pepene la micul dejun, vită cu legume la prânz, iar seara va fi brânză cu legume.

Nimic important la orizont astăzi, deci nimic important de povestit. Rămâne să ne reîntâlnim mâine să vedem cum mai evoluează lucrurile.

Vă multumesc că ați fost și astăzi alături de mine.

Un comentariu:

silavaracald spunea...

Spor la slăbit în continuare!
(Deși”sporul”, în mintea unora, e asociat mai degrabă cu plusul decât cu minusul. :D)