joi, 9 august 2012

regim de slabit - ziua 21

Ziua 20, ziua în care soarele răsare puțin deși afară plouă. Ziua în care constat ca mâncarea pe bază de curcan este tata și mama regimului de slăbit, ca să cităm clasici în viață.

Meniu pentru regim de slăbit - ziua 20

Ieri am respectat regimul. Dimineață a fost pepene cu vită, la prânz a fost curcan cu legume, iar seara a fost supă cremă de legume.

Am fost și la cursul de formator, unde am avut ocazia să observ alte metode prin care să pot învăța oamenii ceva, pe lângă cele pe care le foloseam deja. Cum se spune, mereu înveți lucruri noi.

Am aflat că pe 19 august trebuie să plec la Bacău, pentru un nou contract, deci se pare că prea puțin stau pe acasă în vara asta.

Mă bate gândul să plec în excursie la greci în septembrie, așa că aștept să îmi spuneți în comentarii, aici sau pe facebook, pe unde ați fost în Grecia și dacă îmi recomandați să mă duc și eu.

Regim de slăbit - ziua 21

  • Cântar oficial ieri: 79,6;
  • Cântar oficial astăzi: 79,1;

O slăbire de 500 grame, ceea ce nu poate decât să mă bucure. Cred că factorul acestei slăbiri a fost reîntoarcerea la curcan la prânz și la supă seara.

Astăzi mă duc iarași la Eforie la prietenii mei.

Regimul de astăzi va fi deci:

  1. Mic dejun: pepene cu curcan (rămas de ieri de la prânz), mai precis 400 grame pepene și 80 grame curcan;
  2. prânz: Pui cu legume (in cantitățile pe care le cunoașteți deja, 250 grame legume cu 100 grame pui);
  3. Cină: 400 ml supă cremă de legume;

Cam atât pentru astăzi, vă aștept și mâine să vedem dacă am mai slăbit sau nu.

Niciun comentariu: