luni, 6 august 2012

Regim de slabit - ziua 18

Ziua 18, o zi trista in calendar. Ma bantuie cele mai negre ganduri și mă lasa nervii când văd ce organism obișnuit cu lupta am.

Meniu pentru regimul de slăbit - ziua 17

Ieri am mâncat exact ce am scris, am respectat meniul în tocmai.

Am terminat de realizat instalările pe computer și acum este gata de lucru. De mulți ani îmi tot zic să îmi fac o imagine ca să pot repune computerul la fel cum era după ultima instalare corectă și tot de mulți ani amân acest moment. Ieri am făcut această imagine astfel încât acum, când doresc, în jumate de oră pot pune tot la loc fără prea mari probleme.

Regim de slabit - ziua 18

  • Cântar oficial ieri: 79,1;
  • Cântar oficial astăzi: 79,7;

Se vede clar că am ieșit din regimul drastic, cum am halit nițel mai liber, am și pus 600 grame pe mine. Și acum pare că previziunile prietenilor mei cele mai sumbre se vor adeveri, mă voi îngrășa și mai rău ca înainte după acest regim.

Mă rog, o să îl duc până la capăt, numai pentru a avea plăcerea să torn o revoluție la nutriționist și pentru a-mi cere banii înapoi deoarece, la acest moment, consider că am fost excrocat.

Meniul de astăzi este ca și cel de ieri, numai că în loc de brânză la micul dejun am mâncat un ou fiert tare.

În rest nimic important. Mâine mă văd cu un bun prieten cu care abia aștept să petrec ceva timp împreună.

Tot mâine încep și cursurile de formator, specializare pe care trebuia să o am de mult, dar mai mereu, grație amicilor mei care au știut să mă muște de cur, nu am reușit să o fac gratis în vreun proiect.

Pentru ei și cei asemenea lor:
Nu e nimic bă leprelor, am posibilitatea să îl fac și pe bani, ceea ce voi cerșetorilor nu o să puteți niciodată.

Gata, am terminat și cu ăștia, vă urez un slăbit ușor și aveți grijă de kilogramele voastre.

Niciun comentariu: