duminică, 5 august 2012

regim de slabit - ziua 17

Ziua 17, ziua în care regimul strict s-a terminat, ziua în care varietatea de produse care pot fi consumate devine mai mare, ziua în care suntem pe cont propriu pentru a ne creea propriul meniu. O mulțime de libertăți cu care nu știu ce să fac. Cineva spunea, dă voie unui om să facă ce vrea și l-ai pus în încurcătură, pentru ca nu va știi ce să aleagă din multitudinea de posibilități.

Meniu pentru regim de slabit - ziua 16

Ieri a fost zi de pepene, așa că am gustat câte 400 grame de pepene la fiecare masă.
Nu am avut de ieșit pe nicăieri, așa că nu am băut nici măcar un ceai pe afară. Înafară de cafeaua zilnică, nu am băut nicio altă delicatese.

Mi-am adus aminte că undeva prin casă am o placă de sunet foarte bună care stă în cutie degeaba și cum eram la reinstalarea computerului, am înfipt-o și pe aia într-un slot. Sunt aproape gata cu reinstalarea totală a computerului, mi-au mai rămas 2 - 3 chestii de pus.

Regim de slabit - ziua 17

  • Cântar oficial ieri: 79,4;
  • cântar oficial astăzi: 79,1;

Deci nu 78 cum mă așteptam eu să văd, se pare că dorește domnul organism să mă mai fiarbă nițel. E totuși o slăbire de 300 grame, ceea ce e bine, încă 10 zile cu câte 300 grame pe zi si e perfect..... Vise!

Să vedem ce se întâmplă totuși astăzi, fiindcă anunțam că e o zi mare.
Stau în cumpănă cum să vă prezint informația, de odată, sau pe zile, dar mă gândesc că, dacă mai întârzii cu postările și prin absurd țineți regimul, e bine să aveți ingredientele la îndemână pentru a vă prepara mesele.

Deci să începem: Urmează o perioada de 15 zile în care trebuie să ne facem meniul urmând următoarele criterii:

  • mic dejun:
      150 grame fruct (daca e pepene 400 grame)
    cu:
    • un ou;
    • sau 80 grame sunca pui;
    • sau 80 grame pastrama curcan;
    • sau 100 grame ficatei;
    • sau 100 grame pate de ficat;
    • sau 100 grame produse de soia;
    • sau 150 grame iaurt;
    • sau 100 grame de branza;
    • sau 80 grame muschi vita;
    • sau 100 grame pui;
  • pranz:
    • 100 grame vita sau peste sau curcan sau pui sau vanat sau branza;
    • sau 300 grame cartofi;
    • sau 200 grame orez;
    • sau 200 grame paste;
    • sau 150 grame ciuperci;
    cu
    • 250 grame legume;
    • 1 lingura ulei de masline;
  • cina:
    • 400 grame supa de legume;
    • sau
      • 80 grame branza;
      • + 250 grame de legume;
    • sau 400 grame de legume;
    • sau 250 grame iaurt;

Din cele de mai sus, pentru astăzi, am ales pentru regimul de slabit următoarele:

  1. mic dejun:
    • 400 grame pepene;
    • 100 grame brânză;
  2. prânz:
    • 100 grame vită la grătar;
    • 250 grame salată de legume (roșii, castraveți, ardei);
    • ulei masline
  3. cină: 250 grame iaurt;

Să vedem mâine cu cât mă îngraș după acest festin. Vă multumesc că ați fost și astăzi alături de mine și vă aștept să slăbim împreună și în zilele următoare.

2 comentarii:

coolnewz/Ratatouille spunea...

și între mese nu mai pui gura pe nimic??

black ares spunea...

Intre mese, nici pana acum, nici de acum in colo pe perioada regimului nu e voie sa se manance nimic.
De baut e voie ceai neindulcit, apa plata (fara buli) si cafea indulcita cu o singura lingurita de zahar.