duminică, 12 august 2012

Regim de slabit - ziua 23

Ziua 23, O zi în care mă distrez la umbra acoperișului, o zi în care slăbesc și îmi pare bine, încă un prag psihologic a fost doborât.

Meniu pentru regim de slăbit - ziua 22

Ieri am respectat meniul, numai că seara, înfometat fiind după cursuri, nu am mai mâncat supă, ci am mâncat niște brânză cu legume, 80/250 grame.

În rest nimic important, cursul a fost interesant și am descoperit lucruri noi pe care ar trebui să le folosesc mai intens în activitatea mea. De asemenea am descoperit și faptul că multe lucruri le foloseam deja, probabil observate în experiențe proprii, sau instictual, dar am căpătat astfel siguranța că ceea ce fac e bine.

Regim de slăbit - ziua 23

  • Cântar oficial ieri: 79,2;
  • Cântar oficial astazi: 78,6;

O slăbire miraculoasă care îmi spune că regimul își face treaba lui și că totul e bine.

Astăzi mă duc la eforie, unde, în ciuda frigului, voi petrece o admosferă caldă împreună cu prietenii mei.

De aceea, pe lângă micul dejun de astăzi format din 400 grame pepene + un ou, la prânz voi mânca niște pui la grătar cu o salată de roșii, seara sper să mânânc o supă de legume făcută cremă.

Va aștept și mâine să slăbim împreună câteva grame.

Niciun comentariu: