vineri, 10 august 2012

Regim de slabit - ziua 22

Ziua 22, o zi care mă lasă rece, o zi în care mă concentrez mai mult pe muncă și în care regimul nu este unul foarte greu.

Meniu pentru regimul de slabit - ziua 22

Ieri am fost la Eforie, unde m-am distrat teribil. Au fost niște valuri extrem de mari, iar amicul Gabi m-a ajutat sa ma arunc în aceste valuri și să mă distrez fără să mă tem că m-aș putea îneca sau păți ceva.

Totuși valurile erau de o forță foarte mare, unul din ele chiar mutându-mi capul dintr-o parte în alta, drept pentru care am decis că e cazul să ies afară.

Regimul de ieri a fost cam cel anunțat, pepene cu curcan la micul dejun, pui cu legume la prânz, iar seara supă de legume.

Din cauza cursului de formator la care particip, am dat puțin peste cap orele de masă, deoarece ajung seara pe la 7:30 acasă.

regim de slabit - ziua 22

  • Cântar oficial ieri: 79,1;
  • Cântar oficial astăzi: 79,2;

O sută de grame pe plus, neimportantă datorită condițiilor fiziologice. Pentru a putea certifica această sută de grame, trebuie să vedem ce se întâmplă și astăzi.

  1. La micul dejun avem 100 grame de pateu de ficat și cu 400 pepene;
  2. La prânz avem 250 grame de legume și cu 100 grame de pește la grătar;
  3. La cină, dacă a mai rămas din supă, voi mânca supă, dacă nu, voi mânca iaurt;

În rest, nimic nou și deosebit legat de regim. Vă aștept și mâine pe aici pentru a putea observa împreună care va fi sfârșitul acestui regim când el va ajunge la final.

Niciun comentariu: