luni, 13 august 2012

Regim de slabit - ziua 25

Ziua 25, încă o zi plină de muncă, o zi în care trebuie să lichidez mai multe treburi în vederea apropiatei plecări spre Bacău.

meniu pentru regimul de slăbit - ziua 24

Ieri am respectat meniul, pepene cu brânză dimineață, la prânz am făcut somon la grătar cu salată de legume, iar seara, simțind că vreau altceva, am mâncat niște iaurt, adică vreo 250 grame.

În rest nu am făcut nimic interesant, vrând să mă odihnesc și să admir toamna de afară. Așa că toată ziua am citit o carte de Vlad Mușatescu.

regim de slabit - ziua 25

  • Cântar oficial ieri: 78,4;
  • Cântar oficial astăzi: 78,4;

O stagnare care nu ne spune nimic, să vedem mâine ce se întâmplă pentru a putea trage o concluzie.
Totuși trebuie să observăm că am ajuns în ziua 25 din 31 și că în această perioadă, de 31 zile, eu ar fi trebuit să slăbesc 10 - 11 kg. Deocamdată, în dimineața zilei 25, am slăbit 7 kg.

Mai avem 7 zile la dispoziție să dăm și celelalte 3 kg jos, ca să facem 10 kg.

Regimul de astăzi este compus din:

  1. Mic dejun: ou și pepene, 400 grame;
  2. Prânz: 250 grame legume și 100 grame curcan;
  3. Cină: 400 ml supă;

Vă mulțumesc că ați fost și astăzi alături de mine și vă aștept și mâine să mai slăbim câteva grame.

Niciun comentariu: