sâmbătă, 4 august 2012

Regim de slabit - ziua 16

Ziua 16, o zi liniștită, o zi în care îmi place de mine, zi care mai dă speranțe că aș putea să mă apropi de cele 8 kg prezise pentru primele două săptămâni.

Meniu pentru regim de slăbit - ziua 15

Așa cum v-am povestit ieri, ziua a fost compusă din pepene, câte 400 grame la fiecare masă. Nimic de semnalat, totul a fost ok, eu continuând să instalez lucrurile la loc pe computerul meu după celebra montare de ssd.

Regim de slabit - ziua 16

  • Cântar oficial ieri: 79,9 kg;
  • Cântar oficial astăzi: 79,4 kg;

Deci nu numai că am depășit pragul psihologic de 80 kg, ci am și început să mă îndepărtez de el. Scăderea de astăzi este de 500 g, ceea ce este foarte frumos. În momentul de față putem afirma că am slabit 6 kg de la începutul regimului până acum, iar dacă se menține scăderea de 500 g, se cheamă ca ajung la 6,30 kg scăzute, Ceea ce nu e 8 kg, dar măcar e pe aproape.

Astăzi este ultima zi din regimul drastic, de mâine lucrurile se schimbă radical în bine, dar asta o să vedem mâine. Deocamdată, astăzi, avem tot câte 400 grame de pepene la fiecare masă, așa că spor la halit pepene.

V-am lăsat, mă reîntorc la instalarea de chestii pe computerul meu, sper ca până luni să termin și să mă pot reapuca de muncă.

Aveți grijă de kilogramele voastre și spor la slăbit.

Niciun comentariu: