joi, 2 august 2012

Regim de slabit - ziua 14

Ziua 14, ultima zi de legume, ziua in care aspectul de hora al regimului se dovedeste din nou si in final ziua in care eu imi cumpar sandalele cele noi.

Meniu pentru regimul de slabit - ziua 13

Ieri am făcut la prânz o salata mica lângă care am pus nişte legume la grătar. Seara am făcut acelaş lucru. Cum legumele la grătar mi-au cam dat dureri de fiere, am renunţat să le mai fac aşa.

Regim de slabit - ziua 14

  • Cântar oficial ieri: 80,3;
  • Cântar oficial astăzi: 80,4;

Iarăşi înainte, cu 100 grame, dar e înainte nu îndărăt, ceea ce nu îmi place. Desigur că prietenii mei găsesc tot felul de justificări:
ba că apa, ba că nu m-am căcat destul, ba că mai ştiu eu ce, dar nu vreau să îmi însuşesc nişte idei care par menite să îţi consoleze conştiinţa. Aşa că, din nu ştiu ce motive, în loc să scad, am crescut.

Regimul de astăzi, ca şi ieri, se compune din câte 350 grame de legume la fiecare masă. Cum am avut probleme ieri cu grătarul, astăzi nu mai mănânc decât salate şi fără ceapă. S-a terminat şi tubul de garcinia, drept pentru care astăzi trebuie să ies la cumpărături.

Aveţi grijă de voi şi ne vedem mâine să vedem cum continuă acest regim, astăzi fiind ultima zi de legume. Tot mâine se împlinesc două săptămâni de regim şi ar fi trebuit să slăbesc 8 kg, iar eu abia am slăbit 5, din care 4 în prima săptămână. Vedem ce pot sa mai adun în aceste 3 zile, 14, 15, 16, că după aceea nu cred că mai slăbesc, urmând un regim mai lejer.

Aveţi grijă de kilogramele voastre şi ne reauzim mâine.

Niciun comentariu: