duminică, 12 august 2012

regim de slabit - ziua 24

Ziua 24, o zi calmă și frumoasă, organismul își vede de slăbitul lui în ciuda faptului că ieri la prânz nu am cântărit alimentele și că m-am bazat doar pe stomac să mă anunțe ce și cum.

Meniu pentru regimul de slabit - ziua 23

Ieri, fiind plecat la eforie fără cântar, am mâncat la prânz două frigărui de pui cu legume la grătar, însoțite de o salată de roșii și castraveți.

Dimineața am avut 400 grame pepene cu ou, iar seara am pus niște supă de legume ca să contracarez efectul prânzului.

Partea interesantă a acestui regim a fost că m-a ajutat să trag niște concluzii despre propriul meu organism, iar acum pot încălca liniștit regimul în unele momente deoarece știu cum să contracarez efectele nocive ale abaterilor pentru ca totul să fie normal.
Am învățat ce funcționează cel mai bine și astfel pot realiza combinațiile corecte.

regim de slăbit - ziua 24

  • Cântar oficial ieri: 78,6;
  • Cântar oficial astăzi: 78,4;

Cum ziceam, gata să contracarez orice abatere, nu am fost influențat de prânzul copios de ieri, deoarece am reușit să reglez situația la cină. Cum nici micul dejun nu fusese pantagruelic, avem astăzi o scădere de 200 grame.
Cârcotașii vor spune că poate ar fi fost scăderea mai mare dacă aș fi avut grijă să măsor la prânz toate alea, dar acestora le spun că nu contează, atâta timp cât am slăbit și nu m-am îngrășat, totul e bine.

Astăzi am de gând să stau acasă și să privesc vremea de toamnă care s-a instaurat în Constanța.

Regimul de astăzi va fi format din:

  1. Mic dejun: pepene cu brânză, 400/100 grame;
  2. Prânzul: Având în vedere că de vineri mi-a rămas niște pește, voi face 100 grame de somon la grătar alături de 250 grame de legume;
  3. Cina: supă de legume 400 ml;

Acum să vedem cum decurg lucrurile până diseara, dacă mă voi ține de acest regim.

Aveți grijă de voi și mâncați sănătos și cu grijă, vă urez slăbit ușor și să ne reîntâlnim mai slabi și mâine pe aici.

Niciun comentariu: