luni, 6 decembrie 2010

Avampremiera Calatoriile Ursuletilor

Incep astazi un sir de articole care vor mai aparea sporadic pe aici.
In seria asta de articole vreau sa va povestesc despre diverse locuri si hoteluri pe unde am fost.
Am vrut initial sa fac un blog, unde sa scriu detalii despre aceste locuri, ca eventual, daca cineva doreste sa mearga intr-un loc, iar eu am fost pe acolo, sa ii pot oferi detalii amanuntite despre locul respectiv.
Insa am constatat ca ma misc foarte rar ca sa scriu pe un blog (desi eu ma plimb destul de des).
Cu toate astea, lansez aici o rubrica, denumita „Calatoriile Ursuletilor”, in care voi oferi tot felul de informatii.
Adesea mi s-a intimplat sa aud la televizor povesti de groaza despre oameni plecati in vacanta si care au sfarsit inevitabil in scandaluri cu agentia de turism, pentru a evita acest lucru eu intodeauna am facut o cercetare intensa pe net despre locul unde urma sa merg.
Cu toate astea mi-a fost foarte greu sa cern publicitatea de mesaje reale.
Pe cat posibil voi mentine aceasta rubrica cat mai departe de publicitate si infipta cat mai in real.
Pe langa detaliile tehnice, voi asezona rubrica si cu intamplari interesante si haioase, eventual si poze de pe unde am fost.
Sper doar sa nu fugiti imediat dupa detaliile tehnice si sa cititi si povestea.
Primul episod, astazi pe mai tarziu!
Asa ca luati-va floricele, chemati-va neamurile si veniti alaturi de mine in minunata lume a URSULETILOR!

3 comentarii:

Marius Ola spunea...

Ok, ursuleţilor!:)

mamica20042002 spunea...

drum bun in calatorie.venim cu tine

mamica20042002 spunea...

drum bun in calatorie.venim cu tine