luni, 6 decembrie 2010

Castig sau nu castig, aceasta-i intrebarea!

Salutare dragii mei!

Astazi, scriu ca sa va binedispun pe voi, dar si sa fac si eu un ban.
De fapt, sa fac un pom de craciun ar fi mai bines pus.
Cei de la Itistii
au un concurs marfa, iar eu, tacanit de-a dreptul m-am inscris in concursul lor.
Vina, evident o are Jiulius de la dailyCotcodac, ca el ne-a bagat in boale pe toti cu pomul ala de craciun, promitandu-ne ca o sa scapam de cicalelile nevestelor.
(pui, nu eu am scris asta, sa moara Bibi daca am scris eu, nu stiu care dracu a pus man a pe parola mea si scrie, asa ca iarta-l, eu stiu ca tu nu m-ai cicali niciodata).
Cum cei de la itistii citesc si ei si cum ei or fi oameni seriosi, scurtez glumele sa trec la solutie.
Pe scurt treaba e asa:
Eu dailycotcodac, itistii pom de craciun.
Eu rezolvat problema ei ofera pomu.
Restul puteti sa aflati fie pe dailyCotcodac, fie pe Itistii.

Dupa inscrierea in concurs am primit urmatoarea problema de la mosu:

Problema:

Nu am cel mai nou model de laptop, dar inca isi face treaba. Problema este ca uneori, dupa un timp, calculatorul se blocheaza sau chiar se opreste singur, fara ca eu sa fi dat „Shut Down”. Sunt eu batran, dar stiu ce fac ca doar am in responsabilitate bucuria copiilor de pretutindeni. Uite asa risc sa pierd vreo scrisoare nesalvata, poate chiar pe a ta.

Cum imi doresc sincer ca mosu sa primeasca scrisorile mele ma apuc sa ii fac computerul.
Voi actiona din doua parti, odata ca mos gerila apeland la itistii si a doua oara ca itistu care ii repara computerul.

Solutie:

Ca mos gerila as apela mai intai la serviciul de asistenta gratuita de la Itistii care se gaseste aici:
http://www.itistii.ro/asistenta-it-gratuita/


Pe langa faptul ca e gratis, ma poate ajuta sa rezolv problema.

Problema pusa poate comporta mai multe cause:
- Conflict de drivere sau de software;
- Supra incalzire;
- Defectiune hardware a uneia din componente;
- Defectiune placa de baza (umflare condensatori);
- Defectiune sistem electric;

Pentru a depista care e problema as oferi mosului un serviciu de diagnostic complet si amanuntit.
Dar deja daca le iau separate incep sa se umfle preturile.
As pune si o reinstalare de system de operare, as pune, as pune si aia si aia si ailalta….

Solutia finala

Dar stai!!!
Itistii sunt atit de tari incat au facut un serviciu special de parka mi-au citit gandurile,
Au serviciul de reparatie notebook si laptop, care include toate cele de mai sus la un prêt extraordinar:

http://www.itistii.ro/reparatie-laptop-notebook/

Ce sa mai vorbim, acum laptopul mosului e sigur pe maini bune cu acest serviciu.


Voi ce parere aveti?

Niciun comentariu: