miercuri, 1 decembrie 2010

helpp! Android sau nu Android asta e intrebarea

deci da!
Am capatat eu niste bani zilele astea si ma bate gandul sa imi iau un telefon cu android.
Dar inainte sa il iau, am zis sa fiu sigur ca merge ceva pe el, ca macar pot sa sun si sa primesc apeluri.
De asemenea ma interesa un telefon care sa aiba tastatura sa nu stau eu cu touchscreenu lu peste prajit.

Ma uit pe net, ba, alea care au si tastatura, scumpe toate bre, foarte scumpe.

Gasesc un motorola la vreo 10 milioane, zic:
"gata pe asta il iau".
Era gata gata sa il iau,
cand zic:
"Ia sa ma duc eu pe net sa citesc una alta".
Si citesc si citesc,
Gasesc o lista de telefoane recomandate de lucru,
frate dar niciunul din alea nu se gaseste in romania:
T-mobile g2,
lg ally,
samsung epic 4g,

Incep eu sa citesc pe acolo.
Sa vezi ca android asta are ceva accesibilitate,
dar ca depinde de la telefon la telefon, ca multi producatori nu pun versiunea standard de android,
pun ei o versiune foarte personalizata a lor de android.
Si zic ei, ca multi scot accesibilitatea din ele si ca tre sa o instalezi tu dupa, dar ca, din pacate, nici asa s-ar putea sa nu iti mearga, fiindca ei pun o interfata din aia de a lor, facuta de ei, cu care accesibilitatea standard nu se poate descurca.
Pe de alta parte am aflat, ca telefoanele astea multe dintre ele nu au buton de start call si end call (nu stiu cum se face, dar cica nu au).
In alta ordine de idei, cica accesibilitatea in android a aparut de la versiunea 1.6, dar ca la 2.0, 2.1 ea este mai extinsa asa.
Mai mult, cica unele telefoane care vin cu Android 1.5, nu pot fi actualizate la android 2.0.
Si citesc pe site acolo cum ca motorola mb300 pe care vroiam eu sa il iau, nu e recomandat de ei fiindca are android 1.5.
Citesc pe site la producator, scrie ca e actualizabil la 2.0.
Insa ajuns pe site la producator dau si eu prin forum si gasesc ca multi se plang de telefonu asta,
ca incepe si suna lumea fara sa apesi pe nimic, cica il lasi asa si el il suna pe Gheorghita, pe Puiutzu etc.
Acum sunt daramat de tot, nu stiu ce sa fac,
sa imi iau telefon cu android sau nu,
Sa iau motorola ala sau nu,
Ce telefon sa imi iau,
si alte intrebari dinastea.
Astept parerile voastre!

Un comentariu:

warlock spunea...

Radu dragul meu ... hai sa incerc sa te ajut. Eu mi-am luat un Galaxy S. Se gaseste in ro mai ales online (eu asa mi l-am luat) pe la 1650 Ron
E adevarat ca e cam scumput, dar hai sa iti dau feedback-ul meu: e bestial!!
Trecand peste faptul ca ecranul e magnific, aplicatiile sunt cam garla, interfata este extrem de user friendly si bateria m-a tinul la un moment dat timp record de 12 zile (e adevarat ca in alea 12 zile am avut semnal cam full, am vorbit doar 50 de minute, si nu m-am jucat/dat pe net decat minimal)
Sa iti spun dezavantajele:
1. ecranul e mare (e si dezavantaj, dar si avantaj, e foarte utilizabil, si intra in buzunar, dar totusi e un pic ca o paleta)
2. Igo nu merge decat in rezolutie mica, adica pe jumate de ecran, si pentru numele lu' dzeu am incercat sa gasesc un motonav si n-am avut nici un succes. La partea de GPS offline deci, nu m-a satisfacut prea mult.
Sonezia se aude slabut daca il tin in buzunar.
Androidul ca sistem de operare merita ... mie mi se pare extraordinar, dar e adevarat la mine ruleaza si pe un hardware puternic.
Sper ca te-am putut ajuta, iar daca nu, let me know (am mail-ul afisat la mine pe blog)