luni, 26 septembrie 2011

Microsoft Windows Live Writer

Ani de zile mi-am stors creeri sa gasesc o modalitate de a scrie pe blog intr-un mod facil si fara dureri de cap.

Interfata celor de la google nu este foarte accesibila cu tehnologia mea, asa ca adesea ma regaseam acolo pierdut printre multe link-uri, butoane, dar fara posibilitatea de a scrie efectiv.

De atunci am luat decizia sa imi scriu postarile in Word si sa le public pe blog cu un simplu copy paste.

Am cochetat cu idea de a posta si prin e-mail, dar dupa ce am vazut cat de groaznic arata o astfel de postare, m-am lasat pagubas.

Acesta a fost si motivul pentru care nu am publicat nicio poza pana acum, ne fiind foarte sigur cum sa o fac din interfata aia.

Acum, odata cu sistemul windows cumparat, am primit de la Microsoft o scula care se numeste windows live writer.

Cu aceasta scula cica s-ar putea scrie live pe blog, fara alte batai de cap.

Pur si simplu scrii documentul la tine pe calculator, intr-un program prietenos si intuitiv, dai publicare si gata, postarea se duce pe blog.

Mai mult, se pare ca poti da si save astfel incat sa ai o copie de rezerva a blogului la tine pe computer.

Si totul fara sa parasesti programul in cauza.

 

Azi am decis sa il incerc si eu, asa ca, daca aceasta postare va aparea pe blog inseamna ca a reusit treaba.

Mai mult, abia astept sa public poze si alte lucruri din acestea.

2 comentarii:

belgianca spunea...

postarea e pe blog! deci, functioneaza. ;) spor la publicat!

black ares spunea...

Nu prea imi place cum apare, de obicei cand scriu in word si public aici, cand apas enter, pur si simplu trece de la capatul randului fara a lasa spatiu.
Din asta, ca si din e-mail, vad ca lasa spatiu in momentul cand apesi enter.
Trebuie sa vad cum sa il fac sa nu mai lase spatiu, sau cum sa fac eu sa nu mai las spatiu.

In rest imi place jucaria, fac totul la mine pe computer si el apoi le sincronizeaza.
Am aplicatie din aia frumoasa, cu ferestre, cu butoane cu drop down-uri...
Super!
Pot sa inserez o poza pur si simplu din meniu.