luni, 30 noiembrie 2009

Site Asociatia Nevazatorilor Filiala interjudeteana Constanta Tulcea

Sambata, 28 noiembrie 2009, am lansat in cadru festiv la Asociatia Nevazatorilor, Filiala interjudeteana Constanta Tulcea, site-ul acestei institutii.
Beneficiind de mult timp liber oferit de criza economica, am zis sa ajut, impreuna cu echipa mea, aceasta institutie sa capete o mai mare vizibilitate prin prezenta ei pe internet.
Este foarte important in zilele acestea sa fi prezent pe internet, dupa parerea mea, daca google nu te da in primele 30 rezultate pentru niste cuvinte cheie ale domeniului tau de interes, atunci nu existi.
Este drept ca politica seo a acestui site abia acum incepe si ne vom stradui sa aducem site-ul cat mai in fata, folosind practici corecte, straduindu-ne mai de graba sa aducem informatii valoroase vizitatorilor, decat sa incercam sa opacalim un motor de cautare.
Ce ne-am dorit cu acest site?
sunt doua idei mari si late:
1. creerea unei comunitati virtuale a nevazatorilor constanteni (si nu numai)
2. integrarea nevazatorilor constanteni si atragerea de noi parteneri cu care sa reusim sa dialogam, sa dezvoltam proiecte, astfel incat sa avem un schimb reciproc si echitabil de beneficii, informatii si activitati.
Deaceea site-ul este deschis oricui doreste sa se inscrie si sa dialogheze cu noi, atita timp cat dialogul este pastrat in limitele decentei.
adresa site-ului este:

http://www.anvrct.ro

Niciun comentariu: