miercuri, 30 aprilie 2014

Back in shape - ziua 7

Luni, 28 aprilie 2014.

Ziua rezistențelor. O zi în care ritmul creșterii a mai scăzut și care, începe zic eu, zilele alea de care spunea antrenorul că trebuie să mă tem, alea în care vom lupta pentru fiecare kg în plus pe aparat. Până acum a fost cum a mai fost, dar de acum începe greul.

Sa vedem ce a fost data trecuta...

  • Fluturari la scripete: 4x15 repetari cu 24 kg;
  • Flexii hammer pentru biceps: 4x10 repetari cu 8 kg pe brat;
  • Ridicari la scripete pentru umeri: 4x15 repetari cu 24 kg;
  • Tras cablul la scripete pentru triceps: 4x20 repetari cu 24 kg;
  • Crunch abdomen: 1x20 repetări cu 16 kg, 1x20 repetări cu 24 kg, 1x 20 repetari cu 32 kg, 1x20 repetari cu 24 kg;
  • Balansari laterale pe scripete pentru intercostali: 4x20 repetări in fiecare parte cu 16 kg;
  • Banda: 10 mers normal, viteza 6, inclinatie intre 2 si 4;
  • Bicicleta inclinata: Pedalat la 70 rotatii pe minut, 10 minute program cardio;

Rezultatul, sa îl numim așa, era un puls de 160. Mulțumitor având în vedere că s-a lucrat combinat.

Back in shape - ziua 7

Cum ziceam, ziua rezistenței. Hai să vedem exercițiile, iar apoi discutăm. Vi le imaginați combinate, chit ca eu vi le dau pe bucăți.

  • Fluturări la scripete pentru piept: 1x15 repetări cu 16 kg, 2x15 repetări cu 24 kg, 1x16 repetări cu 16 kg;
  • Flexii hammer pentru biceps: 4x10 repetări cu 8 kg;
  • Ridicari la scripete pentru umeri: 4x15 repetări cu 16 kg;
  • Tras cablul la scripete: 2x20 repetări cu 8 kg, 2x20 repetări cu 16 kg;
  • Tras bara pe scripete pentru spate: 2x15 repetări cu 24 kg, 1x10 repetari cu 32 kg, 1x8 repetări cu 40 kg;
  • Crunch pentru abdomen: 2x20 repetări cu 24 kg, 1x20 repetări cu 32 kg, 1x20 repetări cu 40 kg;
  • Rasuciri pe scripete pentru intercostali: 4x15 repetări cu 16 kg;
  • Banda: 10 minute, mers normal, viteza 6, inclinatie intre 2 si 6;

Rezultate obtinute:

Pulsul pe banda era 160, ca si data trecută. Nu e un avans, dar nici mai rău nu e.

Observațiile sunt că nu a mai mers așa bine. În weekend am fost la cursul de scris proiecte, in plus, unui client i s-a infectat un site, asa că sâmbătă spre duminică noapte nu prea am dormit. Totul s-a simțit în modul de manevrare al aparatelor.

La umeri, chiar cu greutate mai mică, am avut nevoie de ajutor ca să duc totul la capăt. La spate, deși ne propusesem să atingem 48 kg, tot ce am putut a fost un 40 kg, cu 2 repetări mai multe decât data trecută. Rezultatele dezastruase au fost salvate cumva de abdomen unde am tras cu 40 kg.

Am plecat puțin dezamăgit din sală, ne fiind mulțumit de mine, deloc.

Oricum, să sperăm ca data viitoare o să fie mai bine.

Febră musculară am făcut pe intercostali si pe abdomen, dar nu stie cine ce.

Va multumesc mult pentru vizita de azi, vă aștept în continuare să mă susțineți în back in shape, acum mai mult ca oricând, deoarece a început greul.

Un comentariu:

silavaracald spunea...

Eh, viața sportivă la care te-ai înhămat are și anumite cerințe... Știai că înaintea unui meci important (lupte, box, fotbal, rugby ș.a.) sportivii n-au voie nici măcar să facă dragoste? :D