duminică, 26 februarie 2012

Recomandarile de duminica - The Lazarus Project

Astazi m-am uitat la traditionalul film de duminica.
Cum altora le place cititul de pe carte, pentru senzatia care ti-o da, eu iubesc privitul la film de pe dvd, pe televizor, rulat pe dvd-player-ul stand alone si nu pe computer.
Filmele pe net nu imi plac si dincolo de aspectul moral si legal al problemei, mi se par de o calitate proasta, cu probleme, cu intreruperi cand te astepti mai putin.

Pentru cei ce se plang de faptul ca un dvd costa bani, ei bine, eu am cumparat de la real si din alte locatii o pleiada de dvd-uri cu preturi cuprinse intre 2.99 lei si 19.99 lei. Sunt ele preturi si mai mari, dar nu ma uit la acelea.
O alta sursa buna de dvd-uri sunt revistele care se vand cu dvd-uri, am luat niste filme superbe de la saptamina financiara si alte astfel de reviste.

Filmul de astazi e un film pe care am dat 2.99 lei si drept urmare nu ma asteptam la cine stie ce.
Am ramas surprins de calitatea filmului, de jocul bun al actorilor si de subiectul tratat.
Ne fiind un film pentru oamenii cu probleme existentiale, nu e nici usor de urmarit.
La un moment dat pe parcursul filmului, inca chiar de la inceput, am lasat ratiunea sa ia o pauza, ca simteam deja ca o iau razna daca mai incerc sa inteleg, sa descalcesc, sa prevad ce o sa se intimple si ce vrea filmul sa imi arate.
Asa ca m-am lasat purtat de imagini si sunet in lumea creionata de regizor si de scenarist, lasand filmul sa imi arate in final toata povestea si intriga.

Actorii, niciunul cunoscut, dar in general nu ma uit la film fiindca e cu un actor anume, asta daca nu e cu Anthony Quinn, cand se chimba treaba:)

The Lazarus Project - Proiectul Lazarus a fost deci un film superb de urmarit cu familia intr-o duminica dimineata, chiar daca el nu e catalogat in aceasta categorie.
Vi-l recomand si voua!

2 comentarii:

georgiana spunea...

pe www.cinemaxx.ro filmele se văd chiar foarte bine, fără întreruperi însă da, ai dreptate, unele, repet unele, au o calitate proastă, dar în general eu le iau de pe torenți și-s calitate super! n-am răbdare să aștept filmul să apară și pe la noi prin magazine. asta e. așa sunt eu: o nerăbdătorare :P
Merci de recomandare. o să-l văd poate chiar azi :)
Duminică frumoasă în continuare! :*

belgianca spunea...

cum adica niciun actor cunoscut?! nu stiu pe ce sa fiu mai nervoasa: pe faptul ca nu imi citesti blogul sau ca nu ai vazut Fast&Furious... hmmmm, ma gandesc.
dar da, filmul e bun, si Paul Walker chiar reuseste sa joace convingator.