miercuri, 8 august 2012

Regim de slabit - ziua 19

Ziua 19, ziua în care îmi dau seama ca până la 79 am reușit să slăbesc, iar mai jos nu o să ajung niciodată.

Meniu pentru regimul de slăbit - ziua 18

Așa cum anunțam la postarea pentru ziua 18, am ținut acel meniu, cu o singură modificare. Seara în loc de iaurt, am gustat niște brânză cu legume, mai precis 80 grame de brânză de capră, telemea, cu 250 grame de salată de roșii și castraveți.

Regim de slăbit - ziua 19

  • Cântar oficial ziua 18: 79,7;
  • Cântar oficial ziua 19: 79,6;

Se observă deci o scădere de 100 grame, insignifiantă, dar bine naibi că nu m-am mai îngrășat.

Regimul de astăzi o să sufere unele modificări față de ce plănuisem, fiindcă trebuie să plec la eforie la niște prieteni, iar seara voi fi la un curs de formator care începe în această zi.

Să vedem ce vom hali:

  1. Mic dejun: pepene 400 grame și 100 grame de telemea de capră;
  2. prânz: 250 grame de salată de roșii și 100 grame de piept de pui la grătar;
  3. La cina: 250 grame de iaurt;

Vă multumesc că ați mai slăbit câteva grame alături de mine și ne vedem la ziua 20.

Niciun comentariu: